ההשראה מסביבנו, צריך רק להביט
ההשראה נמצאת בכל מקום
את ההשראה שלי לעיצוב אני מקבלת מכל מקום… ממש מהכל.
מגלידה שנזלה על המדרכה, משיר שמעלה בי זיכרון, מהצורה שהעט מונח בה על השולחן, מהקמטים על הסדין כשאני מתעוררת בבוקר, ממעצבות-ים ומאיירות-ים שאני עוקבת אחריהן-ם, מהפינטרסט, מספרי עיצוב ומרחבי הרשת.
אני מחפשת את החוויה שעוברת ללא מילים, את החיבורים הרגישים שנוצרים מבלי שיש להם הסבר (להסבר הרציונלי אני מגיעה בהמשך התהליך). חשובה לי התחושה, המורכבות והעומק ולכן, מעבר לכלים הטכנים ולסדר העבודה, פעמים רבות העיצוב הגרפי הנכון מגיע כאילו ״במקרה״ ורק כשההסתכלות עליו מעמיקה יותר, ניתן לנתח למה דווקא הוא מתאים ולהשליך אותו על מגוון האלמנטים הגרפיים.
ואז מתחילה עבודת העיצוב הגרפי והחשיבה על כל נקודות המפגש עם הלקוחות הפוטנציאלים: עיצוב ומיתוג לעסקים קטנים ובינוניים, עיצוב לוגו חברה, ארגון, עמותה או פרויקט, כל מוצרי הדפוס - ניירת, כרטיסי ביקור, פליירים, אריזות, קטלוגים ועוד, כל הסביבה הויזואלית - עיצוב פנים, צבע הרכב ועוד, כל הסביבה השירותית - הודעות קוליות, אנשי שיווק ומכירות ועוד וכמובן הניראות ברשת.
חשוב לזכור שהעובדה שבאותו העסק ישנם מוצרים שונים לא אומרת שהם צריכים להיות זהים! לא להתבלבל בין זהות לשפה גרפית מובילה שמתבססת על האיפיון ויודעת מתי לשבור את המסגרת – גם בעסקים קטנים ובינוניים.