ההשראה מסביבנו, צריך רק להביט

עיצוב אריזות יפניות
הפשטות המתוחכמת (אוקסימורון, נכון? אבל זה באמת כך!), הנקיון, ההחלטיות העיצובית, הנופך הרחוק רחוק.
לחצו כאן לעוד אריזות נהדרות:
אריזות

אני וסימון ומואיז הקטן…
בתור חובבת נוסטלגיה ידועה, השיר של יוסי בנאי עונה על כל הציפיות.
אני וסימון ומואיז הקטן / יוסי בנאי
ולפעמים כשאני כך לבדי
אני חוזר לסמטאות ילדותי
אל נעורי שנעלמו עם השנים
לחברים שלי ההם הישנים
לשמיעת יוסי בנאי:
אני וסימון ומואיז הקטן

לאה גולדברג
מילים כתובות משפיעות עלי מאוד, מאפשרות לי לגלוש לעולם משלי, לחשוב, לדמיין.
לאה גולדברג היא יוצרת שאני אוהבת מאוד – משוררת, סופרת וגם קצת ציירת…
את תלכי בשדה / לאה גולדברג
…ופשוטים ופשוטים
הדברים וחיים
ומותר בם לנגוע
ומותר לאהוב
ומותר ומותר לאהוב
לשמיעת ביצוע נהדר של חווה אלברשטיין:
את תלכי בשדה

אמנית יפנית מ-ד-ה-י-מ-ה!
סוף כל סוף רואים צבע… ופטרן וחוסר גבולות וכשרון ויצירתיות. האושר והעושר בהתגלמותו!

פינטרסט – אל האינסוף ומעבר לו!
פינטרסט מהווה לי מקור בלתי נלאה להשראה. אני יוצרת שם לוחות שונים בהתאם לעבודות או רעיונות ונועצת תמונות רבות ככל האפשר – של צבעים, עיצובים גרפים, צילומים, אופנה, עיצוב הבית ועוד.

על מתמטיקה, טבע ואמנות
אני לא מתמטיקאית וגם לא חוקרת טבע.
אבל לאורך השנים למדתי בין השאר גם על יחס הזהב וגם על ספירלת ארכימדס וזה ממש שבה את לבי.
פרחים, שבלולים, מספרים, צבעים, צלילים, סמלים ואמונות – הכל מהווה כר נרחב להשראה והנאה.
ההשראה נמצאת בכל מקום
את ההשראה שלי לעיצוב אני מקבלת מכל מקום… ממש מהכל.
מגלידה שנזלה על המדרכה, משיר שמעלה בי זיכרון, מהצורה שהעט מונח בה על השולחן, מהקמטים על הסדין כשאני מתעוררת בבוקר, ממעצבות-ים ומאיירות-ים שאני עוקבת אחריהן-ם, מהפינטרסט, מספרי עיצוב ומרחבי הרשת.
אני מחפשת את החוויה שעוברת ללא מילים, את החיבורים הרגישים שנוצרים מבלי שיש להם הסבר (להסבר הרציונלי אני מגיעה בהמשך התהליך). חשובה לי התחושה, המורכבות והעומק ולכן, מעבר לכלים הטכנים ולסדר העבודה, פעמים רבות העיצוב הגרפי הנכון מגיע כאילו ״במקרה״ ורק כשההסתכלות עליו מעמיקה יותר, ניתן לנתח למה דווקא הוא מתאים ולהשליך אותו על מגוון האלמנטים הגרפיים.
ואז מתחילה עבודת העיצוב הגרפי והחשיבה על כל נקודות המפגש עם הלקוחות הפוטנציאלים: עיצוב ומיתוג לעסקים קטנים ובינוניים, עיצוב לוגו חברה, ארגון, עמותה או פרויקט, כל מוצרי הדפוס - ניירת, כרטיסי ביקור, פליירים, אריזות, קטלוגים ועוד, כל הסביבה הויזואלית - עיצוב פנים, צבע הרכב ועוד, כל הסביבה השירותית - הודעות קוליות, אנשי שיווק ומכירות ועוד וכמובן הניראות ברשת.
חשוב לזכור שהעובדה שבאותו העסק ישנם מוצרים שונים לא אומרת שהם צריכים להיות זהים! לא להתבלבל בין זהות לשפה גרפית מובילה שמתבססת על האיפיון ויודעת מתי לשבור את המסגרת – גם בעסקים קטנים ובינוניים.